2011. május 13., péntek

✰ ✰ ✰ ✰ ✰ ✰ Roland Cakewalk V-Studio 20 USB audio interfész GARANCIA

✰ ✰ ✰ ✰ ✰ ✰ Roland Cakewalk V-Studio 20 USB audio interfész GARANCIA:
Cakewalk (Roland) V-Studio 20 DAW Audio Interface 25 BOSS hatások
A Mac és PC

Értékesítés én szinte teljesen új V-Studio. Ez volt vásárolni 2011/01/31 és így természetesen még garanciális. A törvényjavaslat áll rendelkezésre.

Az egység, mint az új, már használják talán 4x. Mivel mi egy nagyobb felületet nőttek, ez a darab arany most vissza februárban egy dobozban. A V-Studio jól működik bármilyen PC és Mac, mivel minden hatás (reverb, delay, kompresszor, ...) lehet szerkeszteni, közvetlenül a fedélzeten. Így, egy normális netbook megy a legendás 25 Boss effektek és élő, vagy használja a gyakorlatban szobában. Lábpedál működhet a V-Studio, majd kényelmesen. Még a főnök a mikro hatása van, és így a pályán korrekció, reverb, kompresszor is használja a hangrögzítés és a tiszta ének, vagy csak használja élni.
A V-Studio működik az összes potméter és fader, szuper a DAW. Én is használtam rövid ideig a Logic és hozott nekem egy csomó megkönnyebbülés. Start / Felvétel / Stop gyalog kapcsoló, menet-ben Logic / Cubase egyszerűen a pálya - csak szuper.
A 2 szuper hangzás mikrofon és vonal Eingaänge, zaj gyakorlatilag nem létezik. Super V-Studio jól működik a minta felvételek, stb A beépített sztereó mikrofon. könnyen és gyorsan elfog a legújabb veszi a próbaterembe.

Ha én vagyok még lelkes, én valószínűleg még mindig tartja saját ;-)
Szóval mindent összevetve nagy részét Home stúdió, egy gitár és ének, és mint ÚJ! Tehát hozzáférés.

Thomann a készülék jelenleg az ára € 289, -
És itt a link hozzá: http://www.thomann.de/de/cakewalk_v_studio_20.htm

Ha érdekelt, kérjük, hívja vagy SMS, hiszen most is problémák vannak az e-mail küldés útján az ebay-apróhirdetések oldalon.
Ár: 200 Ft
0171-75 55 259