2011. május 10., kedd

Banez AX-7521 (Japán) 7-String / 7-String

Banez AX-7521 (Japán) 7-String / 7-String:
Az ajánlat egy Ibanez AX-7521 7-String a japán termelési (jelenleg egy jól beszél Prestige). Ők adtak nekem, sok évvel ezelőtt az USA-ból, amikor én voltam a teljes Limp Bizkit út.

Tények:
Mahagóni test, (lángolt) juhar nyak, wenge csík, rózsafa fogólap. Gotoh hangoló és a híd (string, a test). 2x Ibanez humbucker, 2 x Volume / 2 x Hangszínszabályozás.

A szállítás, az adók és vámok, én már kifizetett közel $ 1500 (eredeti ár Musiciansfriend.com $ 999, $ 180 hajózás, a vám és adók 20%-ára beleértve a szállítást). Mivel azonban a jó néhány furcsa szokásai az elmúlt években. A hátoldalon van néhány (még néhány erőszakos) övcsat karcolások, a festéket a fazekak egy kicsit kopott, mert tényleg sok haszna, hogy játék közben. Mivel én már az elmúlt 2 évben nem igazán játszottam, akkor is feltétlenül szükséges a telepítés. A kis csavart a hídon, de rozsdás, ez a terv lenne azt gondolni, egy kis időt.
A gitár már rumgelötet, azt kell illeszkednie a modding Seymour Duncan Invader kellett telepíteni. Repülő, de néhány óra múlva ismét, mert rosszabb, mint a japán Ibanez PUS messze. A forrasztóanyagaként minden sor tiszta és takaros, akkor előbb említett. Elektronika 1a, a gitár vibrál is hihetetlenül jó. Nem képest a szörnyű imho RG 7321 vagy 7321 verzió kedvező AX!

Ha érdekelt, mint a nagyobb felbontású képeket: chris@defy-music.de Az ár kifejezetten tárgyalható. Audition: Kiel, illetve környékén nagyon sok. Ez még egy kávét.

Azt swap gitárok és 24,75 mondta Les Paul skála hossza (pl. LTD EC-ket), hanem ellen ESP LTD SC-500 (zöld!), SC 600 és SC-607er a Natural. Májusában jól ellen PRS SE .
Ár: 499 EUR VB
017662868400