2011. május 4., szerda

Simmons SPM 08:02 hibás

Simmons SPM 08:02 hibás:
Leírás: 8, 2 line keverő, 3 sávos EQ, közép hangolható, két értelemben küld csatornánként, váltás két beállítások állítható felfutási idő, LFO wah vagy serpenyőben funkciót és még sokan mások ... programozható és minden! MIDI program change elérhető! Ideális e-dobos vagy billentyűs hangszereken, hiszen ezeket a funkciókat kombinálva van egy ilyen kis egység (1 egység = 44 mm, 19 "= 482 mm). Nem lugging óriás mixer tovább ...

A Simmons SPM8: 2, amit itt 24, - szeretnék eladni, van egy probléma. Az akkumulátor üres volt, és egy barátja megpróbálta pótolni. Azóta gyullad ki, ha legtöbbször csak 2 LED az előlapon, néha az összes LED, nagyon ritka esetekben, a készülék újra normális. Megvizsgáltam a készüléket, és gyanítom, hogy ez is egy probléma a kábeleket a PCB, hogy az előlap is. Nem tudtam megoldani a problémát mégis. Az ideiglenes beépített akkumulátor (3,6 V AA típusú), azt el (ez volt behelyezve). Én is a készüléket évekig, és nagyon tetszett, különösen azután, hogy otthagytam, hogy a frissítés (1.4). Akkor ordított lényegesen kisebb. Én eladni a készüléket a hibás, vagy kifejezetten a pótalkatrészek. Mivel a készülék ritka, én nem eladni az €. Szállítási a biztosítottak által Hermes csomag (6, -). FONTOS: ez egy privát eladó! Ezért én nem vállal garanciát vagy garancia! Kérdések? Írj nekem! Gruß, Thomas (Minden említett védjegy a megfelelő tulajdonos vállalatok)
Ár: 24 EUR VB